Friday, March 20, 2009

in My Eyes

assalamualaikum...

what's up guys...hari ni hari y cukup boring..ada keje tp rs mls plak. kat cni aku nk cite sket sal 2 insiden y blaku dpn rmh aku. just 4 your tatapan. nk citela cket, dlm ms xsmpai 4 hari, 2 insiden blaku d tmpt y sm..wowwwww...gile btol.

dikatakan punca blakunya insiden tu disbabkan oleh junction y xbrape baik..in bad condition.

2 gambar di atas ni adalah insiden y 1st blaku pada 10/03/09 pd pagi hari lg...di katakan mangsa(lelaki) bermotor, nk buat u turn but, tergelincir...n cedera di kepla. nasib baikla ada orang ramai yang tolong dia bw ke klinik. baik hatinya orang kita..

yang satu lagi tu, aku rakam (video - tapi xleh ltk kt sini sbb loadingnye lmbt sgt - sorryla k) adalah aksiden ke2 y blaku pada 13/03/03 n di tempat y sm gak. mangsa juga adalah seorg pembonceng motorsikal (lelaki). dipercayai die nk mbuat u-turn tp blanggar dgn kereta kelisa (pompuan). cedera di kaki. aku respekla kat orang malaysia yang mmbantu 2-2 mangsa kita ni. cukup baik.

ppepun, be carefull ngn jln tu..selekoh merbahaya..k la, aku chow dulu. tata...salam respect dari aku buat orang malaysia...bangga seh!!

No comments:

Post a Comment