Wednesday, August 5, 2009

Rindu vs Windu????

salam guys...

tajuk atas tu, aku main redah je..utk makluman korg sume, aku dh slmat bkerja di tanah airku sdr...kt mn? kt kelantan ler. jimat bajet! bab kerje...bolehla tahan...janji dpt gaji...wahwawahhh. berbalik kepada tajuk diats(ceh, cm formal la plak). actually. aku rindu dekat member2 y sclass ngn aku dulu...dr sek.ren, sek.men, sek.men.atas n jugak member y se u ngn aku...

dl istilah kata lain, aku t'amat rindu kt korang suma.(malas nk sebut nama) n my hubby gak..hikhikkkk...bak kata org, dia di kutub barat and aku di kutub timur..(ade ke???).k ;a guys, doakan y tbaik utk aku k n i will wish 4 u all 2...n nanti kita cite lg k bab2 rindu ni.. k tata

p/s : apa kabarla cik linda n cik lela di sana~~~~(*_-)

No comments:

Post a Comment