Sunday, September 13, 2009

why not.....

salam...

korg penh dgr x?..SWEEPING MALAYSIA yang sdg hebat dilaung2kan di indonesia? huh, terasa panas sluruh bdn aku bl dgr berita macm ni kat paper. bengang beb! stakat tarian tu pun nak gaduh. bukan ke PM dh bgtw y benda tu just SALAH FAHAM SAHAJA. bukannya btol...tapi, fhm2 je lah indon ni..angin kuat!

klaula benda mcm tu blaku gak kt MALAYSIA...cuma kt ubah sikit jdik GANYANG INDON..gerenti bjuta2 rakyat indon y merempat kt MALAYSIA ni akan bkurangan sdikit demi sdikit. n masalah sosial y slalu blaku dek kerana dorg akan bkurangan gak. tiada lagi masalah penderaan pmbantu rumah...

aku ckup fobia ngn org indon ni...dorg y dtg kt malaysia ni, bukannya y slalu korang gnbrkn kat tv dlm sinetron tu...mak aih, cukup daif..pgotor ngn rambut srabai je. aku nk naik bas sx ngn dorg pun rasa cm xslamat..rs cm aku plak PATI di bumi sendiri.

so, bagi korang ...pikirla mn y patut. ini cuma fikiran aku...why not, kt buat juga kt dorg y duk kt malaysia ni...bak kata org dulu2...ADA UBI ADA BATAS, ADA HARI KITA BALAS...k chow n wassalam..

No comments:

Post a Comment