Wednesday, January 5, 2011

Lagu yang Aku suka dengar~~~

byk lagu aku suka dgr, tp dlm byk2 lagu tu...ada certain2 lagu y boleh buat aku terimbas kembali pada zaman2 y lepas2..rs mcm baru blaku klau dgr lagu tuh n di antaranya ialah :-

1. Antara Gadis (kump pun aku xtw..mendengr j) lagu ni mmbuatkn aku tringt time aku kcik2 duk men org2 y di buat daripada kertas n baju y cantik2...harga pun juz dlm 20sen jer. men ngn kawan2.siap buat rmh2 lagi...btol2 mmbuatkn aku rindu time tu.. skg ni dh lama xnmpk..ada sx tu, adik aku bwk blek y di bli kt kdai dpn SK Bachok...wahhhh makin comel aku tgk...

2. Lagu Exist, tap aku xtw ape tajuknya...aku cuma tw lirik ni jer...y tlh di ubah sdr oleh aku+kwn2 time kcik2 dlu...
tiada ku sangka cempedak jadi nangka
itik jadi angsa, duit berjuta-juta
simpan sampai raya, bawa mak mentua,
naik proton wira.....
haha, tu jer y aku suka...time tu, aku duk men pasir2 ngn abg+spupu2+kwn..la ni, xde dh proton wira...kn ganti ngn VIva plak...2 bw mak mtua....

3. Nothing On You - ini mbuatkan aku rindu dekt si dia time aku+adik aku bkunjung ke KL dlu utk mbeli cincin risik...

4. Da bomb - lagu ni pop time aku duk di UiTM...sbilik plak ngn Amm, akma n zila.. n ktorg reka lagu ni utk amm...jadiknya... AMm mmg Da Bomb...hahaa cute kn???

5. Cake - i will survive...lagu fev zilla time tu...duk karok dlm bilik jer..time part 1, dia dlu y bli ltop so, hya lgu tu y dia suka menkn...bx2 dia psg...xjenuh btol...

6. Sway - m.buble....lagu ni time aku+kwn2 duk practis trian poco2 utk mlm planning nite..so sweet sgt mlm tu...wlpun aku xdpt join dsbbkn oleh ksilpn tknikal y amat aku bencikan...

7. kiss me through da phone - sweeetttttttt~~~tu jer y mmpu aku ktkn sbb aku t'amat sukakn lagu th...mklumla bl dh msing2 duk bjauhan. sorg di KL n sorg g di KeLantan....

byk lg lgu y aku suka...tp aku xdan nk ingt tjuk lagu tu....pepe pun ni lagu wajib y aku slalu psg kt ltop aku...so, hopefully uol enjoy...tata n wassalam...

No comments:

Post a Comment