Tuesday, August 23, 2011

Si Mulut Laser

salam..

tadi aku ada bc blog kwn aku..kwn time blaja kt UiTM dlu.
dia ni, mmg aku xbrape bkenan sgt sbb mulut dia y laser n
semu dia nk menang. dia tak taw y mulut aku pun laser thp otomen gak..

las2 duk ralit baca blog dia, tnmpk la pic dia n pakwe dia.
xkisah sgtla, sbb time blaja dlu dh slalu dgr gosip sal dorg..
time bc blog dia, ayat2 tulisan dlm blog dia mmg sopan santun..
tapi mcm ada sumthin wrong j. xkena ngn mulut laser dia.

hobi dia..mmg xssuai 2 org mlut laser..
aku rs, my b dia dh btaubat..
dek kerana mulut laser dia, dia byk khilangan kwn n bgaduh ngn
mmber y len...
alhamdullillah...

aku harap, dia sedar y dia byk mgguris perasaan org len
dlu..aku pun nyaris2 nk jd mangsa dia time mjawab ayat dia dlu..
sinis gile tgk cr dia renung aku.
my b sbb xpuas ati sbb aku mjawab ayat dia..
well, my prenz tu barulah dikatakan buku bertemu dengan ruas.

aku bukan nk mceritakan aib org, tp skdr bkongsi cerita n tauladan ttg kisah
ini. aku harap, org2 y bprgai sdemikian, plesla jaga mulut..
bak kata org
'sebab pulut santan binasa'
sebab mulut badan binasa'

wassalam...

No comments:

Post a Comment