Thursday, January 15, 2009

macamana kita?

assalamualaikum...

masih tlekakah kita? sibuk dgn dunia hiburan sampaikan dunia arab di semenanjung gaza sedang dibanjiri dengan darah tidak dipedulikan? tanyalah sendiri or bak kata Nabil juara lawak musim ke2.."lu, pikirla sdri..."

meh, aku story skit ttg kekejaman org israel yahudi laknat thadap org palestine. aku slalu gak bkk bc paper kat utusan malaysia online n kosmo online..coz, aku ni mls sket nk trun g beli paper..bak kata org zaman itlah katakan. berbalik kepada topik asal..org israel ni, tak abis2 nk mmusnahkan bumi al-aqsa di palestine.dorang(israel) tetap ngn pdirian dorg nk rampas bumi gaza n sangggup masuk negeri org sbb bk negeri sderi. maklumlah, dorg 2 mn ada negeri. yang dorg dduk skg ni pun palestine yang bg..xbrima kasih lgsg..

dipendekkan cerita, ramailah warga wanita, kanak2 n golongan muda y mnjdi sasaran makhluk laknat ni. korg leh usha gmbr2 kat..
wordpress.com/tag/kekejaman-zionis...aku pun sedey bl tgk gmb2 tu...
tpulanglah kat korang nk mnilai..tp aku taw y korg pun stuju ngn aku.

so, kawan2..mehla kt sm2 bdoa ke hadrat illahi yg maha mengasihani dan maha berkuasa di ats muka bumi ni agar rakyat palestine selamat dr serangan bom fosforus n segala rintangan y melanda di bumi arab itu..
amin ya rabbal alamin...n wassalam

No comments:

Post a Comment