Wednesday, May 18, 2011

Cantik ke?

salam,
bagi salam pd diri sdr..huhuu..aku cuma nak discuss ngn hati dan perasaan aku sdr sal tajuk kt atas. kdg2 jeles gak bl tgk org len cantik pemakaiannya wlpun empunya diri xsecntik mn. fesyen yang disarung ke tubuhnya itu y meyerlahkan kecantikkannya. terpegun jgk aku bila tgk style gadis zmn la ni pkai tdung terbelit2 cm ular sawa melilit tekak.

waduh-waduh...plus, tdung2 itu ditmbh plak ngn benda2 comel cam riben2 y kanak2 bawah 6th slalu pkai.bl dipakai plak oleh remaja, cm cute tp seriusly aku nk tgelak. brebut2 bnda tu ngn adik adik kcik..hahaaaa...bg pakwenye plak skdr tsyum n mulut ckp "cantik sgt ayang pakai" walhal di dlm ati, "cam bdk taski!"..hahaaa

ape-p pun, aku redha. wlpun aku xscntik mn, tp aku bangga n bsyukur ngn ciptaan Allah swt y mciptakan aku.cukup sempurna..xpkai mlilit2 pun aku dh cntik..heheee...bg aku sume itu hya alat bntuan kecantikan.xpyhla nk tempek bhn kimia tebal2 kt muka tu...awk dh cntik dh pun, kok ye pun nk tempek bdk, tempek skit2 dhla...silap2 hbulan, mak ayah sdr xknl anak dia..hahahaa...

nasihat aku, meka up, rmbut warna-warni, mulut merah mnyala, mata berkeler2 sume tu xpenting.bagi anak dara, korg xsdr ke y itu sumenye dosa! yes, DOSA! so, u better beware 4 every step u take...n enjoy ur real life without all this thing..wassalam

No comments:

Post a Comment