Sunday, May 29, 2011

Budak Pract kat ofis aku~~~

salam,

saja nak sharing pics bdk pract y sdg mnjalani latihan pract dorg kt ofis aku yang seramai 7 orang la ni.(pd tarikh hari ini-masuk plak 2 org student uitm-dip td).

sebelum bdk 2 org ni dtg, dah ada 5 org bdk pract gegils..dr unimas-deg, utm-deg, politek-sijil n uitm-deg. meh aku lampirkan pics comel dorg 2 tatapan anda sekalian. yang lain, jgn jeles..

yang ni azreen, student politek kedah. mai sibuk kt meja aku...hishh~~~tak nak kasi tunjuk muka...huhuu

ni plak sakinah, student utm-skudai. bz discuss ngn bos; mr.saipul. men kandid jer nih...

yang pkai kuning tu anis, student unimas-swak n y kaler merah mak ngah tu sara, student uitm-s.alam. koya bizi ektuali..n last pic nih kt bwh plak hazar, student utm-skudai

that's ol..nt aku upload pic lg k...tata..

p/s : jgn mrh...




No comments:

Post a Comment