Wednesday, June 8, 2011

Dating...

salam sayang...

huhuu..saja nak stori mori about my dating last day in KL wit my hubby and my bro; Asyraf pd 03-06062011. we dating at mid valley pd 2nd day kami sampai sn (04062011). hajat di ati nk tgk wyg cite POTC, tapi xsgka ramai lak org kt sn.

paling mlucukan,time tu aku try pkai slendang y melilit leher aku..erkkk...sx aku plak y rs xslesa pakai. en.firdauz cakap 'cantik sayang pakai'. bunyik cam ikhlas, n ai juz giv big smile walhal dlm ati 'b, ples cabut this tudung!"...hahaa n nsibek aku adalah seorang girl y bijaksana. sblum g mid, aku sempat capai tudung syria kaler itam masuk dlm handbag aku..hahaaa, percayalah!!!n smpai j mid, aku trus g toilet 2 mbetulkan slendang mn y patut.n then ktorg tgk rmai gler2 mnsia duk bratur kt wyg nk bli tket n my hubby ckp, 'kt g klcc jlah. grenti xramai org'. n i follow... time tggu tren kt mid, aku trsa btol2 rimas ngn slendang ula ini n scr drastik aku trus pkai tdung syria n plahan tggalkan pin y mlilit d slendang ula itu..jejeng..trus tdung itu membaluti kpala aku tanpa tklua surat rmbut pun..so pandai ko ni Ain!!!

smasa bjln tu, aku ada rs ringan sj kt kaki sblh kiri. tp aku abaikan, xbk gtw en.firdauz. then kitaorang tringat akan 1st dating kt mid long2 years ago! tima itu, ksut y en.fir pkai, t'tggl tapak n then ktorang kerjakan kasut itu dengan mletakkan gam n then that shoes still tcabut gak n lastly ktorang decide 2 buy new shoes. i belanja kasut 2 dia...heheee..lawak j!

jalan-punya-jalan, rupe2nye wedges aku pun buat hal cam ctuac y pnh blaku 2 my hubby dulu. OH TIDAK DOT COM! malunye dekat my hubby sbb aku slalu gelakkan dia bl tringatkan kes kasut dia...tapi dia COOL j. juz syum..B, if u know...ren xpnh nk bmksud cm2.ren cm tringat kisah tu, make me smile.that our memories rite, sayang????

n he decide to buy me sandal at kiosk along the ways to komuter kaunter...so sweet...skg ni dh seri-satu-sama...sandal kaler fav aku-purple..

n terus g klcc, bli tket cite POTC.., mkn @ Mcd. en.fir suka mkn McD. dia leh abiskan 3x air cm dlm pic kt bwh ni. as usual, aku xpnh abiskan air Mcd n KFC..coz, aku xbrapa suke air berbkarbonat nih..ahhaaaa..mujurla ada en.fir..hehee
pas tgk cite, balek nek kmuter ke Kuang...kuang-kuang-kuang...sempat aku amik pic en.fir y bgayut..cam biasa gak, dia ni susah skit nk senyum..
smpai kt st.kmter kuang, dan lg amik gmbr..lagi-dan-lagi...
sliper adiah dr en.firdauz n y dlm beg plastik ungu itu adalah wedges aku y t'tggl gam..hehee
p/s : aku suka wt muncung cm tu...hahaaa

No comments:

Post a Comment