Wednesday, June 8, 2011

Panas~~

assalamualaikum...ya habibi ya maulana...

PANAS btolla cuaca kat malaysia la ni! mau kering kontang lemak kat badan aku di buatnya. ini semua sbb, aku xsuka on air-cond dlm my cutest car - mr.viva la vida. sbb apa? sbb, aku xthn SEJUK n y paling aku xsuke....bl on air-cond, enjin kete jdik berat n mmbuatkan aku rs xbest time memecut 100 lebih.titik! so, dr pkul 530-600pm, aku rela xon.sampai kt area rmh, aku dh bpeluh2 dek kepanasan cam ........hahaaa xnak bagtw! TAPI, aku juga xbkk window kete aku. hahaaa, dah sah yang aku memang mahkluk ciptaan Allah swt yang paling pelik! huhuuu

so, dlm erti kata lain, my car is my sauna.hahaaaa...bengong btol! no wonderla aku kurus kring cam ikan bilis..hahaaaa...at the same time, leh mjimatkan minyak kete! so aku mmg pandai lakan? hahaaa..

time test kete JPJ dlu pun, aku ada ckp kt peg.jpj y aku xsuke pd air-cond.peg.JPJ tu leh lak ckp y 'bagusla..leh dpt fresh air'. aku just syp j..xnak ckp2 lagi n xpsl2 dia bg xlulus plak...

tapi, betulla..malaysia dh makin panas! tapi, aku TETAP xnak on air-cond n bk window kete! muktamad!..xd sape leh ubah pdirian aku! (sambil mencekak kedua belah pinggang yang ramping bersaiz 28)hahaaa...

TAPI, uhukkk...klau En.Firdauz masuk j ke dlm Mr.viva, dia akn trus onkn air-cond...uhukkk... kcian pd mr.viva..kn gangguan sexual!hahaaa...tp xpe, demi en.firdauz yang amat ku sayangi lagi kukasihi, "syg, ples on air-cond...ahhaaa...ai taw en.firdauz panas". ksihan dia! merah muka thn panas dek kerana tunangnya itu tidak suka pada air-cond! ceh, dh start ayt skema+jiwang klua!

TAPI, time ujan knla on air-cond.mnleh xbkk, nt pandangan dpn xclear.bahaya btol!...tapi sejukkkk~~~~

OKAY lah, aku nak siap balek..nt kt jumpa lg..tata n muah

No comments:

Post a Comment