Sunday, July 10, 2011

My Lunch~~

salam..

kejap j dh nk pose. aku harap thn ni aku dpt pose ngn penuh..
insyaallah..
cakap psl pose, aku xpnh kisah sal makan.
so, mean aku rs cm same je bln len ngn bln pose.
almaklumlah, aku suke berdiet y ntah p ntah..
nk kate aku gemuk gedempol, xjugak..
malah kurus je..
tapi suke berdiet, xmakan..
my b aku dh terkena sindrom ANEROXSIA kot????
fuuh...mintak jauh...
kadang2, mkn pun men redah j..
tu dia..ni lah lunch aku..mmg shari dlm sminggu, inilah Lunch WAJIB aku...
sedap~~~
smakin hari nk dekat bln pose nih,
makin kerap aku masak kt rmh..
smlm aku buat kek puding berlapis..
aku bw g opis..
bdk2 ofis ckp sdp n siap mtk resepi lagi..
bangga aku..
hahaaaa...
ini puding y aku buat hari jumaat...y smlm sdg enak duk bjemur di dlm peti ais ofis..
heheee
lapisan bwh tu kek, 2nd kastard krim n 3rd agar2..
so, bila ms plak jd puding??? ntah aku men redah j...


2 comments: