Sunday, December 11, 2011

Cari Kerja Lagi~~

salam

wah, tmasuk ari ni dh 2 minggu aku xkeje slpas mmbuat kputusan y pling ssh n sdih
dlm idup utk bhenti keje. dh 2thn lbih aku keje kt c2..sumenye hepi..lgsg xd maslah.
klau ada pun y biasa2 j.
bukan aku nk ttup maslah, tp peratusan masalah y ada kt tmpt keje lm dgn
kenangan manis, kngn mnis lbih byk di citu..

ada boss y xgrg, abg wan y beri kt idea utk lbih kreatif, syzwan y ala-ala romeo,
muhaimi y 'shining star', azrin y a little bit skema n dr ariff y jrg msuk ofis..
dan
.
.
.xlupe buat staff tmuda...damia y sllau busy nk wt keje smbil diiringi lagu ' puck'..
sweet sgt..


rindu sgt kt ofis..ape2 pun aku doakan y aku dpt keje secpt mungkin.
amin..n doakan utk aku sx ye..


k tata uols. see u next time..wassalam

No comments:

Post a Comment