Friday, December 30, 2011

Hobi Pelik~~

salam..

wah makin rajin aku update blog skg ni. ape taknye, rumah mertua aku 24jam on internet.
tak mcam dkt rmh aku. slalu sgt 'org jahat' curi kabel tenet / tepon. 
bengong betol dorg ni. menyusahkan aku dan pihak TNB jer.
macam dah xade benda lain nak curik!

berbalik kepada topik arini/ mlm ini, aku just nak story mory about my hobby. long2 times ago.
masa aku msih bergelar budak2 sekolah lagi. 

hobi ini timbul semasa mak aku beli sabun mandi y ketul2 tu. ada jenama Pamolive, Dettol, 
Lux, Fruitale and soon...
corak/lukisan pada plastik pembalut sabun tu, aku rs sangat cantik. :)
tambah2 sabun Lux yang letak model lawa2 kat situ.
perasanlah nak kulit macam model tu..
so, hobi pelik aku ni..
aku simpan plastik pembalut sabun ni, setiap kali mak aku beli n tambah stok sabun mandi
dekat rumah..
aku simpan dlm 30-40 pembalut...huhuuu.. :(
cantik sgt~~
tambah2 yang Lux punya. setiap 5 or 6 bulan, aku perasan pasti
akan ada pembalut yang baru. so, time itu lah aku simpan buat kenangan..

 tapi, bl mak aku jumpa kotak kasut yang berisi pambalut sabun mandi ini, dia suh buang.
huhuuu...:(


and then 
aku kumpul plak kotak ubat gigi Colagate, Darlie and F&W...comel 
wo....last sx mak dpt tw gak..die suh bakar..
dia cakap " ape ke pelik benar hobi kau ni. ada ke dikumpulnye kotak ubat gigi dan 
pembalut sabun. mak nk ko buang n bakar benda merapu ni. understood!" begitulah
persisnye amaran darpd emakku...huhuuuu sedih :(


so, klaula aku still simpan benda alah tu sume smpai skg ni, grenti tokey sabun n ubat gigi
akan amik aku as a DUTA produk dorang..hohoho...sungguh koya this Ain..


ok la we, aku nak stop dlu. jeles ngn my hubby y duk men game DOTA.


k tata n jumpa lg. wassalam


p/s : korg mesti tringin nk kumpul benda ni gakkan?? hehee... :)

No comments:

Post a Comment