Friday, February 10, 2012

Pica Baby Comel~~

salam...
 
hehhee, taw knape sjak 2 menjak ni, aku rs lain jer.
may be 'dah ada' kot??
insyaallah, klau ada berita gembira nanti, aku bgtw k...
hehheee...
 
la ni aku dh kumpul byk pica baby comel utk ditatap..
nak ank y comel dan sihat mcm ni..insyaallah.
jomm, kt layan pica baby ni dlu k...





alololooo...comellnye dorg niw....
xsbr nk ada comel mcm ni...huhuuuu
aku sdr xsure..rs takut pun ada gak..
tp aku berserah sglnya kpd Allah swt..
klau ada rzki, insyaallah ada..
sbb smuanya dtg dr Dia..
bila dorg sentuh, pgg tgn kita...
mungkin itulah detik y paling bahagia buat si ibu..
tgk dorg senyum...tido...
alalalaaa....sweeetnye!
Ya, Allah,
 
andai begitulah takdirku, kuterima segala ketentuanMU..
hanya padaMu tempat ku berserah diri..
 
amin...
p/s : xsbr nk tw esok~~~ n doakan y terbaik untukku... (^__^)

No comments:

Post a Comment