Wednesday, May 13, 2009

Mengantuk Sehhhh~~~~

salam, everyone..

alhamdullillah, sume usaha n kringat yang hampir sthn lebey aku perah sudah hampir ke pnmtnye. n hopefully, sumenye akan mjadi kenyataan..amin.

4 thn aku brada di sni..(s/alam), membuatkn aku dpt bezakn mn y kaca n mn y pmata. bmcm2 ragam mnsia aku jumpa.ada y pnuh ngn kepura2an, ibarat habis madu sepah di buang..di cmpk ke dlm tong sampah y brulat...(pedih sehh..)

4 bulan dulu, PTPTN still byk g..n keje pun xbrape byk. tp skg ni, btimbun keje dtg. cm lori y mbw smpah..n smph tu kena asingkn by bntk n jenis. penat sehh~~..sem ni mmg byk mnguji kesbrn aku, keimanan aku dan nilai sebuah pshabatan. time dugaan cm nilah kt akan tw sape sbnrnye, kawan n saper sbnrnye lawan...(~_~)

4 hari yang lepas, aku tlupa akn ssuatu y begitu penting dlm idup aku...to wish happy mother's day 4 my mum..Pn. Zaimah Binti Muhammad. apa y aku nk ucapkn aku amat terharu ngn pngorbanan mak aku 2 aku. tq so much, mum..u're the best n my angel..

4 jam y lalu, aku dh anta tesis aku 2 di hardcoverkn. alhamdullillah..sumenye dh selamat n just tunggu jwpn dr koordinator n KP je. smlmn xtido sbb pikirkn sal nk siapkn 2 ari ni. mkn pun juz main tibai je. tido...xyah ckpla bila msnye sharp 2 tido. n pagi tadi adalah 1 lagi cabaran utk menduga aku..khabisan paper di mlm buta mbuatkn aku cm orang gila..mncari2 A4..adush.. nasib baik ada jiran sebelh, bg pinjamkn papernye..tharu sehh~~..Jasamu Amat Dikenang..

4 minit tadi, dilah (my rumate) n kak shid (my pren) klua g crik ink 2 print tesis. cm y aku kata tadi, sumenye ni adalah dugaan dlm tesis. dlm rumah ni (rumah aku je) ada 4 printer, but juz only 1 y bley guna..sengalkn? coz xde ink. tryla bygkn kegelisahan ktorg ni...huhuhuuu~~ n dan lagi dorg ni buat lawak bengong..ntah~

Lastly, 4 saat y baru je blalu td, aku tdgr lalu 'u make me crazy' dr hot.fm..mmgla..byk sgt cubaan y mmbuatkn aku jd cm o/gila. tensen sehh~~. k la guys, aku chow dulu, cm nk mbaringla plak n sambil layan itnet..k tata n senyum sokmo wlpun byk dugaan y dtg..(yeke~)

p/s : dh xd y ke4nye lg..

No comments:

Post a Comment