Sunday, May 3, 2009

my last exam...alhamdullillah

syukur alhamdullillah, finally examku b'akhir jgk..aku doakan smoga aku mdpt kejayaan dunia dan akhirat, mdpt keputusan y cemerlang n dpt grat..amin..

lepas exam, anta tesis pd 11hb ni, aku akan stat brubah tittle as 'penganggur'..xtawla slama mn aku akan mnanam anggur. sama ada di s.alam @ di kg halamanku, negeri di bawah budu.

klau boleh aku nk pekerjaan y tetap, agar dapat kubahagiakan ke2 org tuaku, adik bradikku..alam pekerjaan mulai semakin mghampiri..bak kata seorg uncle, kehidupan di alam pekerjaan sgt suffering!..OMG!..really?

ape2 pun aku ttp akan usaha, bkerja sampai kaya....huwawawaaaaaa....k la geng, aku dh ngantuk ni.tiba-tiba tbau megi telur di penjuru idungku..(sedap gak ni), mata pun dh mngantuk sakan, si sahabat mulai bdengkur lembut..(krohhh...krohhhh...) dan malam semakin sunyi sepi..(jiwang kparatla plak mlm2 cenggini)

guy, doakan aku k..bjaya di dunia n akhirat..amin ya rabbal alamin..tata

No comments:

Post a Comment