Saturday, January 7, 2012

Selamat datang 2012..

salam..

lambat btol ucapkan selamat tahun baru 2012.
tahun ni diharap banyak rezeki masuk.
insyaallah..
tahun 2012,
aku tpaksa tukar kerja.
dr Planner kepada .........
syhhhhh~~~
rahsia..

walaupun gaji sedikit murah,
tapi aku suka.
sbbnye, byk jimat duit..
hohooo..
+
dekat ngn rmh..

aku suke bl dorg (jgn ty?) call
'teacher, teacher...'
wah, bahagianye

tahun 2012...
azam nak dapat anak..
insya allah klau ada rezeki dari Allah swt..
dh 2x aku mimpi sal aku mgandung..
1st, aku mimpi aku buat pregnancy test ngn kwn aku.
2nd, ...aku dh lupe.
klau ada rzki, nak cr keje y more to planner..
apa2 pun aku doakan all the best to
my sister Atikah for STAM result, Asyraf for SPM and Alyaa for PMRU, 
and also to
my brother in law, Amin for STPM result and Faiz for PMR,

y paling penting,
aku doakan rumah tangga aku bersama ngn Mohamed Firdauz
bahagia dan kekal sehingga ke anak cucu dan seterusnya..
amin...

No comments:

Post a Comment