Thursday, January 26, 2012

Dosa Mengukir Kening~~

salam hadirin dan hadirat sekalian,
muslimin dan muslimat..
aku ttiba nk postkn isu ni swaktu sdg mncuci muka di toilet td.
tpandang alis keningku y cantik ni...subhanallah, sgt cantik ciptaan Allah 
pada hambamu ini. dah cantik dah and tak perlu di ubah lagi..
alhamdulillah..
sudah brapa ramai org puji ttg alis kening aku y nipis ni.
aku just ckp 'thank you Allah'
ada y kata aku cukur, aku ukir, aku cabut..
walhal semua kenyataan itu TIDAK BENAR SAMA SEKALI!.
subhanallah...
aku geram...


ttiba aku terfikir gak ttg spsis wanita y suke mgukir kening ni..iaitu
cuba mngubah ciptaan Allah di wajahnya..
mengukir kening itu boleh tp atas sbb untuk tatapan si suami sahaja.
klau u still anak dara = BERDOSA!
n DOSA itu tercampak KEBOMM kat dahi ayah korg! DUSSHH!!
Korg dh bagi satu DOSA as a gift dekat AYAH KORG.
wah, bagusnya...so, if do u like it that way, cukurla lagi n lagi...
gerenti AYAH KORANG KAYA NGN DOSA KORANG...
BRAVO MY DOTER!!
bertuah sgt klau dpt anak macam  korg!




so, ckp byk pun x guna..sila la view this artikel 4 more info..


http://halaqah.net/v10/index.php?topic=1285.0

and;


http://aidanatasya.com/hukum-bagi-wanita-yang-menipiskan-kening/#comment-5694


and wassalam from me..

p/s : Original more Great than Sins (hohooo...)




Ian De Zaim

No comments:

Post a Comment