Wednesday, June 6, 2012

Mama Yang Boring~~

salam...

jumpa lg kita ye..memang gila mnaipla aku ni!
tengok tajuk pun dh taw y aku ni xde keje nk buat dkt rmh
sejak retired ni.

xtw nk buat apa dh.
bosan layan FB, aku baca harian metro n kosmo online jap.
then dh blurr nk buat apa.
rancangan dlm tv pun xleh pakai.
banyak sgt cite indon y mrapu.
cite time pagi n tghari ni agak bosan sikit.
klau sblh petang baru leh layan tv.

sepanjang aku melayari hari2 y membosankan ini...cewahh!!
aku sempatla gak mngasah bakat aku dalam bidang seni lukis..
bakat tu ada, tp may be xspandai org2 seni..
bakat ciput je...xleh cari makan pun!
meh aku lampirkan di antara lukisan hodoh y dan aku
buat...sabar k..

*
*
*






*
*

amacam? ada bakat x???
hopefully uols enjoy the picas k..
tata n wassalam..

No comments:

Post a Comment