Monday, June 11, 2012

Selamat Hari Bakal Bapa, Sayang~~

ah lan wa sah lan....salam semua..

tadi aku bosan duk kt rumah, then tetiba otak geliga aku ni
teringin nk buat sesuatu for my hubby..sempena
Hari Bakal Bapa..bukan Hari Bapa taw!
sebab setiap hari adalah hari bapa...
tapi bagi aku n suami, kami adalah bakal ibubapa...
heheheee...

lepas baby kami dh lahir, esoknya tu terus sambut hari ibu dan hari bapa..
hahahaa...
penat duk pikiq cmne nk buat...lastly jumpa la satu blog ni..
dia guna kertas warna je..
y dinamakan Quilling Craft...cantik taw..
korang usha sni k
v
v

akhirnya, aku pun cubala buat..
special for my hubby ni..
dan..
akhirnya siap juga.

bila en. suami balik pkul 8.40 mlm td, 
dia tkejut tgk bilik kami y bersepah ngn kertas..
hahahaa, lupa nk kemas..
then, trus aku hulurkan kad cantikku..
dia tersenyum n puji..
"cantiknya sayang buat."
wah...BAHAGIANYA~~
Then dia trus hugging me..heheheee

aku buatkan kaki utk kad ni..n suami suh letakkan dpn meja tulis.
terus dia amik gmbr kad tu n publish dlm FB dia..
terharunya...tq sayang...

meh aku share hasil tgn aku y xsbape ni...ehhehe




harap uols suka...selamat mencuba! wassalam..

No comments:

Post a Comment