Monday, June 11, 2012

Terliur Kurma Plak~~

salam...

saja nk cite skit sal aku y tetiba tliur nk makan kurma last ujung bln 5 y lalu.
entah kenapa, keinginan nk mkn kurma datang membuak2..
lalu aku menerjah ke Mymydin SU utk mcari kurma y
diingini...
NAMUN...
ternyata bukan musim bulan pose lg.
stok kurma TIDAK ADA!
OH NO~~~

lantas kumelangkah menuju ke Central Mart plak utk
mencuba nasib mncari kurma di sana.
ternata aku TERJUMPA!
TAPI....
bekas kurma tu dh pecah!
TAK NAK AKU BELI!

lastly, aku balek ngan tangan kosong...huhuuu
sesampai j di rumah, aku borak2 ngan Baba (my father in law) 
y aku br blek dr SU sbb nk cari Kurma tp xdpt..hampa..huhuuu

TIBA-TIBA,
pintu diketuk oleh baba n dia menghulurkan satu mangkuk kecil
makanan berisi KURMA, KISMIS DAN TAT NENAS!
alangkah hepinya aku!

ni dia...


THANK YOU SO MUCH BABA~~

xsampai 10 minit, mangkuk dah kosong..
nyumm nyummmm...sedapnya..
baby mesti suka..

okla, tu je citenya...tata n wassalam

No comments:

Post a Comment