Saturday, February 2, 2013

Dah Dapat Kerja!!!

salam....
hahaaa....nak gelak skit.
nak lepaskan perasaan gembira di hati and also xlupa mngucapkan syukur
kehadrat Illahi, Allah swt sbb memakbulkan doaku dan
membuka rezekiku...

Alhamdulillah, hari ni ada goo new yang aku nak kongsikan dengan uolls.
aku dah dapat kerje as a ASSISTANT TOWN PLANNER..pehh, gempaknya!
ni baru offer by mulut je. belum dpt confirmation letter lg.
as long as aku xmngganggur...(byknya huruf G??)

Aku ada satu lagi interview yang kena attend. company ni kira besar jugakla.
and I've to attending this interview as a back up plan. if dapat job for 2nd
interview ni and gaji yang dioffer more than 1st company, so
i better take this one...hahahaa
apa yang aku melalut ni???

ape2 pun...just attend!
rezeki...semuanya terserah padaNya, Allah swt..
hopefully, apa yang terbaik untukku, suami, anak and family,
aku terima dengan redha...
alhamdulillah...

and
wassalam...

No comments:

Post a Comment