Thursday, February 28, 2013

Klinik Aisya 4 Bulan~

salam...

jumpa lagi kt dop? saja nk letak kisah sal hari check up Aisya last week.
dlu, dari mngndung n last2 checkup, biasanya aku gi klnik sorg2 jer..
rasa pilu skitla bl ada tgk suami dtg temankan isteri buat checkup perut n baby dorg.
aku xdpt semua tu. tp aku tahu, suami keje jauh.
xdan masa nk temankan aku.

tapi bila sampai next checkup Aisya utk 4 bulan ni. aku ajak hubby join sx.
bukan slalu dia dpt tgk anak dia kena check.
and aisya pun look so happy coz papa dia always ada kt sisi dia.
asyik senyum memanjang. xbyk meragam sgt.

now aisya dh 7kg..
then bila dh siap checkup, anta nursery and barulah btolak ke 
tempat keje masing2.

ni la pic dorg..suka la tu, bl papa dia ada.


 ok..smbung naruto balik...weee~~ wassalam

No comments:

Post a Comment