Monday, March 23, 2015

Akhirnya Aku Dapat Pakai Shawl!!!

Salam....

Aku sebenarnya excited nak cerita something happen to me last weekend.
Pada 21hb yang lepas, kami satu keluarga ke parit buntar, Perak untuk
merisik bagi pihak adik ipar aku yang 2nd, Syukri dan aweknya Nabiha.
Kiranya, aku akan dapat biras yang ke2. sebab biras yang 1st ni, 
wife adik ipar yang ke3; Amir.

Kalau diikutkan perancangannya tanpa sebarang halang, InsyaAllah
mereka berdua akan disatukan pada Februari or March tahun hadapan.

Actually, bukan itu yang nak diceritakan. itu hanya selingan je.
Aku nak bagitahu yang aku dah start belajar pakai shawl.
muahhahaaaa....happynya!.

Tapi...just Instant Shawl. Aku dah start rasa falling in love with this shawl.
Bukan apa. sebab this shwal don't have to lilit2 bagai.
Just satu kali pusing je and terus pin...tada...siap

Instant shwal color hitam hadiah dari suami tercinta dari Aeon Anggun Rawang,
 buat i jadi suka
nak pakai. tak rasa macam ular melilit leher.



yang kaler biru ni, paling aku suka. sebab kain dia lembut and sedikit berat.
Kain dia jatuh and terletak dengan cantik sekali. yang ni aku beli borong 5
helai dengan seorang kakak dari kelantan di FB. Abaikan muka gemok 
itu..hahahaa



so, akhirnya tercapai juga hasrat aku nak pakai sleendang or shawl.
no more lilit sehingga tercekik...ahhahaa

ok, selamat bershawl semua...
tata and wassalam

No comments:

Post a Comment